Rostfrihet

jag brukar inte föra dagbok här. Å andra sidan har jag inte skrivit sen i januari, ser jag. Det är helt enkelt så att jag jobbar. Skittrött när jag kommer hem. Vid 33 års ålder slog det bara till och jag blev med heltidsjobb (samtidigt som jag tar mina sista kurser mot en examen) Men nu ska vi inte oroa oss mer huruvida det överhuvudtaget kommer att gå med den saken för det var inte det vi skulle prata om.

Det vi skulle prata om var att jag har varit och tittat på en lägenhet. Ni förstår köket.. rostfritt, rostfritt, inbyggd mikro, spishäll med touchknappar, och sen lite mer rostfritt. För att inte tala om kaklet ovanför diskbänken. Helt urspejsat. (Men inte som på Di Leva-viset) Hela 33 plus-paketet, helt enkelt. Det fattas bara en barnvagn i rostfritt (och en tjej i rostfritt...)

Nä men helt seriöst, det var en grym lägenhet jag var och kollade på idag. Den var fantastisk helt enkelt. Och rostfri, om jag inte sagt det innan.

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 kommentarer: