T9-sms

Eftersom jag har haft ont i halsen idag, det fastnar liksom över och bakom svalget och svider som sjutton på ett rent djävulskt och ondskefullt sätt, så har jag tappat all min energi och inte alls orkat svarat på min skotske kompis sms idag angående att träffas på Emo (eller Elmo, kommer inte riktigt ihåg namnet, så energilös är jag) och kolla på rally. jag tycker också det är lite jobbigt att hela tiden vara tvungen att lära min mobil engelska ord som man tycker att den redan borde vara inmatad med då mobiler ju uppfanns innan.. nu är jag så trött att jag inte orkar slutföra den här meningen. Det är fruktansvärt med den här halssvedan.. Och jaja, vi killar är blödiga när det gäller snuva. Det tar på våra Hercules-krafter.  

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 kommentarer: