Önskar ni större bröst - se under detta inlägg

Så här sent omsider sitter jag och stör mig, och nu ska jag berätta varför:

Vid ett svagt men ändå ganska trevligt ögonblick la jag in google-annonser på min blogg. Det kan ju generera pengar (fast det är ju en struntsumma och i mitt fall obefintligt), men framför allt tyckte jag det kunde vara kul med innehållsanpassad reklam. (Ni vet, jag skriver om Chile och se där ligger en liten banner annonserandes Chile-resor)

Nu har det dock dykt upp en reklam-fyrkant som erbjuder större bröst (ja ni får ju betala för dom såklart). Nu kanske jag verkar lite pryd här, men när tusan har jag skrivit om pattar överhuvudtaget (vilket ju i och för sig inte är fel i sig). Kan ni komma ihåg nåt inlägg?

Den här bloggen har jag inte skapat för att uppmana folk (kvinnor mest) att skaffa större boobs. Och med denna mitt fjärde (taggen också) namngivande på dom avslutar jag inlägget!

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

4 kommentarer:

Sanna Rayman sa...

Jag ser inte fyrkanten med reklam, men kan meddela att det finns spännande vetenskapliga rön kring hur man får behagen att svälla.

http://sannarayman.blogspot.com/2008/02/hjrntvtt-och-tuttar.html

Sara Ödmark sa...

Nu kommer du att överösas av bröstrelaterad reklam bara på grund av det här inlägget. :)

Kristofer sa...

Sanna: När jag var inne på ditt inlägg gick det inte att se klippet längre. Annars hade det varit spännande att ta del av sådana vetenskapliga rön : )

saom: Jo, risken är överhängande. Egentligen kanske jag undermedvetet ville just detta : )

Sanna Rayman sa...

Attans. Varför kan man inte hitta cachade Youtubeklipp. Nå, det var i alla fall en liten film om den här killen

http://www.cylab.cmu.edu/about/bio_tomabechi.html

men framför allt den här lilla delen av hans forskning

http://www.dagensps.se/artiklar/import/2004/9/29/36066/index.xml