Gigantiska nallar med stånd

Uppmärksam som jag är registrerade min sömndruckna hjärna i morse att jag faktiskt går igenom en nöjespark varje morgon på väg mot universitetet. När jag tänkte lite närmre på saken så har jag, utan att ha varit riktigt medveten om det, kantats av karuseller och stånd med gigantiska nallar i en veckas tid nu. Fyrkanten utanför Kampi har förvandlats till ett nöjesfält.

jag tycker de enormt stora nallarna är fina, men lite otympliga att kånka på, (och lite svåra att placera i föreläsningssalen om jag nu skulle få för mig att stanna till och spela på chokladhjulet på min väg mot plugget. Skulle vara lite roligt dock med en stor illgrön nalle sittandes bredvid mig under föreläsningen) men karusellerna ger mig mest yrsel att titta på under så tidig morgon. För att inte tala om sockervadd.

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 kommentarer: