Trevliga sminkade män och oanade dancemoves

En rolig sak som hände igår var att jag helt plötsligt befann mig på bögklubb. När stället stängde och jag stod utanför pratandes med en vän kommer en kille fram och frågar om jag haft trevligt och utan att vänta på svar på första frågan undra om jag vill ha sex (helt rätt på, utan minsta tvekan). Det ville jag ju inte och fann mig nödgad att berätta att jag helt enkelt var hetero. Då såg han lite förvånad ut och berättade att han minsann hade sett mig dansa tidigare, vilket föranledde mig att undra om jag på fyllan dansar loss på ett bögigt sätt.

Men den här killen verkade inte ha bråttom iväg, för där vi stod kvar samtalandes och plötsligt fann jag mig själv stå och fråga ut killen om skillnaderna mellan Stockholms respektive Helsingfors bögscen (här tyckte han att Stockholm hade ett mycket liberalt klimat, men att Helsingfors var på gång). Jag stod och researchade, helt enkelt. Ni vet, på ett sånt där sätt man bara kan göra när klockan är fyra på morron och man, fortfarande i ett grymt party-mood och allmänt bästa vän med alla människor, absolut måste gå vidare till nåt nytt ställe bara för att, fortfarande väldigt festlig i hågen, inse att det nog inte går och att det nu istället ska bäras iväg till MacceDonken och sen hem och somna som en klubbad säl. 

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

0 kommentarer: