Kristofer minns den 25 augusti

Idag firar jag mig själv över att det är exakt en månad sen jag anlände hit till Finland. För en månad sen stegade jag alltså av båten, ut på en gråmulen ödelagd Viking-Line terminal. Ensam (och lite bakfull) inför den stora vida världen (Finland alltså) såg jag med barnets ögon en ny värld...

Nu vart det här en jättefjantig text, ber om ursäkt för det, men poängen är att jag firar en månad i Finland idag.

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

2 kommentarer:

Peppe sa...

Välkommen! Jag hoppas att Helsingfors behandlat dej väl.

Kristofer sa...

Ja, jag är lite förvånad över det faktiskt. Det är som att först kommer Thailand: landet med de stora leendena (eller hur man nu säger). Men sen kommer baske mig Finland i vänlighetsrankningen!